2013. július 22., hétfő

Virágocska, asztaldísz

Sziasztok! Mint mindig ma is alkottam. Végre nem csak karácsonyi született. De miért ég bennem már ilyen hamar a karácsonyláz?  Ma egy virágot hoztam. 

Hozzávalók:
- 3-4 zöld zsenília drót. (A levelek nagyságától függ)
- 2-3 rózsaszín zsenília drót. (Virágok nagyságától függ)
- 3 db kb. 0,5 cm átmérőjű gyöngy. (Áttetszős-lilás) 
- Olló (vagy valami amivel elvágjuk a zseníliát)
- Technokol vagy ragasztópisztoly (Én Technokol-lal dolgoztam)
- Idő

1. Lehetőleg 1 darab zöld zseníliából készítsük el az alsó leveleket. Ezek lesznek alul, ezek a nagyobbak.


2. A három levél közepénél tekerjük rá a 2. drótot. (Lásd kép) Ha nem állna meg, akkor ragasszuk oda.


3. Ebből a drótból formázzunk 3 kisebb levelet. A maradék részből pedig megcsináljuk a virág egyik szárát.


4. A 3. drótból vágjunk le két kb. 3-4 cm-es darabot. Amit rögzítsünk valahogy a levelek közepéhez.


5. A 3 szár tetejére nyomjunk egy pötty ragasztót és húzzuk rá a gyöngyöket.


6. A rózsaszín drótból formázzunk virágot. Lehetőleg egy nagyobbat, egy közepeset és egy kisebbet.


7. Tekerjük rá a virágokat a gyöngy alá, a szárra. 


Ilyen egyszerű lenne. Nekem 20 percbe telt mire megcsináltam. Remélem ti is elkészítitek! Iratkozzatok fel, hogy mindig értesüljetek a friss ötletekről és mivel késztetést éreztem, hogy kivigyem a fűbe, ezért le is fényképeztem: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése