2013. július 23., kedd

Nyuszika virágcserépbe

Sziasztok! A tegnapi nap folyamán 15-en (!!!!) voltatok fenn egyszerre. Hát azt hittem elájulok. Ennyien egyszerre itt? Ebben a nagy izgalomban pedig nem is nagyon vettem észre, hogy már 2 feliratkozóm lett. Remélem ezek a számok gyarapodni fognak még. De egyenlőre be kell telnem ennyivel is. Bár én ennek is nagyon örülök. Remélem azért majd visszajelzést is kapok. Jó lenne ha alul pipálnátok, hogy ha tetszik az ötlet. Örülnék még egy pár megjegyzésnek is, hiszen akkor tudom jó-e a blog, érdemes-e tovább csinálni. Na de hoztam is az ötletet, hogy ne búsuljatok. Az ötlet pedig nem más mint: egy nyuszika, hogy a virágcserép ne árválkodjon.

Hozzávalók: - 1 db Kinder tojás sárgája
- Hurkapálcika
- Barna és rózsaszínű zsenília drót
- Piros gyöngy (nyuszi orr)
- Technokol, olló
- Fekete és piros tűfilc
- Türelem :) De az dögivel.

1. Mint a kutyusnál, itt is kilyukasztjuk a tojás alját. Bele mehet a hurkapálcika. ( A lyuk kicsi legyen, nehogy a pálca ki essen.


2. A barna drótból megcsináljuk a két fület.


3. Amit ráragasztunk. (Na ehhez kell a türelem) Megformázzuk a masnit, de egy kicsit hagyunk a drótból, mert azzal tekerjük körbe a pálcát. (Ha nem állna meg, ragasszuk oda) Ezek után pedig ragasszuk rá a nyuszira az orrát. 


4. Rajzoljuk meg a nyuszikánk arcát. 


Voilá' kész is a nyuszink. Amit beraktam az új helyére, mert a cserép már úgy árválkodott a virággal együtt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése