2013. július 24., szerda

Csipeszfigurák 1. - Kutya

Sziasztok! Máma egy csipeszfigurát hoztam. Ami alkalmas bentre, üzeneteket csíptetni, vagy alkalmas a ruhaszárítóra. Mert ez nem festve van, ez nem fogja ám meg a ruhákat! Szóval aggódni sem kell. Meg hát, egyszerű is, meg hamar meg is van. Már előbb hoztam volna, csak lemerült a fényképező alkalmatosságom. 

Hozzávalók: - Fa ruha csipesz
- Világos barna, kemény papír
- Technokol, olló (de jól vágó) 
- Ebéd szünet.. :)

1. Csináljuk meg a kis kutya fejét. Álltól - hajig durván 2 cm,  fültől - fülig kb. 3 cm. 


2. A barna lapra rakjuk rá a csipeszt és rajzoljuk át. Ezt vágjuk ki és ragasszuk rá a csipeszre.


3. Ragasszuk a csipesz tetejére a kutyus fejét. Kész is van! 


Én kis is próbáltam, bár nem ruhát csíptettem fel vele, hanem az egyik megemlített könyvjelzőmet. Ami persze saját készítésű! :)



Remélem a ti ruhaszárító köteleteken is ilyen fog mosolyogni rátok! Iratkozzatok fel a weboldalra, hogy mindig értesüljetek, a jó ötletekről. (Szerintem holnap is csipeszfigurát hozok)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése