2013. július 6., szombat

Ceruzatartó

Messze még az iskola... de azért ilyen kell majd a gyerek asztalára...

Nálam személy szerint, mindig csak gyűlnek a ceruzák és társaik is.... Orvosolható a probléma, könnyen és mondhatni ingyen. Most egy ceruzatartó készítésének a lépéseit mutatom be:

1. Egy másfél literes üdítős palack az alapanyag. Az alját levágjuk, (kb.20-25 cm) a meglévő palack (lásd a képen) tetejét egyenesre vágjuk. (Célszerű még ilyenkor kimosni az üveget, mert ha üdítős, akkor ragad)


2. Egy tetszőleges színű A/4-es lap hosszabbik oldalán kimérünk 3cm-et és levágjuk. Ezt félbe hajtjuk és a belső oldalát beragasztózzuk. Ezt ráerősítjük a palack tetejére. (Erről sajnos nincs kép, mert lelkes segítőm elfoglalt volt.)

3. A palackot én csíkokkal díszítettem. (Nem muszáj, hogy ez legyen a mintája. Ha például pöttyöset választunk, akkor tetszőleges színű papírral vonjuk be. DE csak utána rakjuk rá a pöttyöket) A csíkos módszerhez szükséges: - Színes papírok... (Jó sok színű) 
Elkészítéshez javaslom, hogy fél, egy illetve másfél cm vastagságú legyen. Hossza ne legyen rövidebb 20 cm-nél (bár ezt palack is válogatja). 


4. Végül nincs más hátra, mint a mintát felragasztani. (Ez esetbe ráragasztani a palackra a csíkokat)
Én az ajánlom, hogy a palackot ragasztózzuk be. Szerintem így sokkal egyszerűbb. Ragasztózás után, a csíkokat tetszőleges sorrendben ragasszuk fel. 



Szerintem a végeredmény a lényeg. Őszintén(!!) Ez egy palacknak néz ki?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése