2013. augusztus 31., szombat

Őszre hangolódom..

Hát igen, akár akarjuk, akár nem, beköszönt az ősz! Kedves olvasóim! Mostanában kevesebb rész lesz, mert nekem iskola lesz. Ha pedig bevezetik az egész napos iskolát. (Este négyig) Akkor nem igen lesz időm, még olvasni se. (Pedig az nagyon szeretek) De addig is ráhajtok, aztán próbálok minél több részt/ötletet hozni. Már őszi díszt hozok, ugyanis a nyárnak mondhatni vége. Ez a kép, nos itt már használatban van. :) Így csináltam:



 1. Kivágtam kartonból egy kis korongot.

 2. Bevontam zöld krepp papírral, amit ragasztópisztollyal odaragasztottam a kartonhoz.




 3. Fogtam, egy régi adventi gyertyát. (Ne tagadjátok! Tudom, hogy senkinél se ég le teljesen!) Egy kicsi fenyőtobozt, egy-pár szem mogyorót és egy makkot. Ezeket gond nélkül rá is ragasztottam a bevont kartonra. (Ragasztópisztollyal ragaszunk. Csak az fogja meg úgy igazán!) Natúr színű rafiából csináltam masnit, az ráragasztottam a gyertyára. Narancssárga krepp papírból csináltam valami virág utánzatot. Összetekertem kis hengerbe, az elejét meg bevagdostam. Végül és mivel nem volt búzakalász ezért ilyen kertbe talált fűfélét gazt tettem rá. Egész mutatós ahhoz képest... Ugye azért ti is csináltok valami ilyesmit!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése